Lēnu Romas katoļu baznīca


  Katoļu dievnams ar diviem torņiem un velvētiem griestiem, celts 1756. gadā Ventas krastā. Baznīcā apskatāmi mākslinieciski vērtīgi biktssoli un 18. gs. beigās būvētas ērģeles. Dievnama pagrabā atrodas divu pēdējo Piltenes bīskapu šķirsti. Baznīcā strādājis kardināls Juliāns Vaivods.

Dievnams apmeklētājiem ir atvērts visu diennakti.

Atrašanās vieta: Lēnas, Nīkrāces pagasts, Skrundas novads
Tālrunis: 26411090 (prāvests Andrejs Mediņš)

Foto: Ints Folkmanis

 Catholic Church with two towers and arched ceilings was built on the bank of the River Venta in 1756. Interior of the church features artistically valuable confessionals and the organ built at the end of the 18th century. There are coffins of the two last Piltene bishops in the basement of the church. Lēnu Church is open to visitors around the clock.

 L’ Eglise catholique de Lenas: Achèvement de la 1756 année. L’eglise Lenas congrégation a également travaillé chez le cardinal Julian Vaivods(année 1895e - 1990e). Cave l’eglise dans les deux derniers évêques cercueil Piltenes. Les deux cardinals au Lenas venu du 18ème siècle, quand la persécution a commencé Kurland de la religion catholique.