Skrundas novada pašvaldība aicina darbā Attīstības nodaļas vadītāju

Skrundas novada pašvaldība izsludina pieteikšanos uz amatu: Attīstības nodaļas vadītājs/a.

Galvenie darba pienākumi:

  • Plānot, organizēt, vadīt pašvaldības struktūrvienības - attīstības nodaļas darbu,
  • aktualizēt Skrundas novada attīstības plānošanas dokumentus, koordinēt to īstenošanu un veikt tālāku attīstības plānošanu;
  • plānot, izstrādāt un nodrošināt kvalitatīvu investīciju projektu realizācijas procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām (t.sk. valsts budžeta, Eiropas Savienības struktūrfondu, kā arī citu finansēšanas avotu (fondu) līdzekļiem);
  • sekot līdzi ES fondu, valsts un privāto investīciju piesaistīšanas iespējām,
  • nodrošināt nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un nodrošināt sadarbību ar attiecīgajām institūcijām jaunu investīciju projektu realizēšanā,
  • nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei.

Prasības kandidātiem:

  • augstākā izglītība,
  • praktiskā darba pieredze dažādu projektu sastādīšanā, organizēšanā un realizēšanā,
  • vēlama pieredze vadošā amatā,
  • prasme komunicēt un sadarboties ar partneriem,
  • mērķtiecīgums, spēja darboties komandā, plānot un organizēt savu  darbu, augsta atbildības sajūta, vēlme uzņemties iniciatīvu,
  • izpratne par  budžeta veidošanu,
  • prasme strādāt ar mūsdienu sakaru un informācijas līdzekļiem,
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Mēs Jums piedāvājam:

  • patstāvīgu, atbildīgu un dinamisku darbu,
  • mūsdienīgus darba apstākļus,
  • stabilu atalgojumu (1148,00 EUR mēnesī BRUTO amata mēnešalga) un citas sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti:

  • pieteikuma vēstule,
  • CV;
  • izglītības dokumentu kopijas, papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas (ja tādas ir).

Pretendentiem pieteikties līdz š.g. 4. decembrim (ieskaitot), sūtot nolikumā norādītos dokumentus: Raiņa ielā 11, Skrundā, Skrundas novadā, LV-3326 vai uz e-pastu: dome@skrunda.lv .

Sīkāka informācija pa tālruni: 26668902, 63350451 (Inga).