Skrundas novada pašvaldība atkārtoti izsludina pieteikšanos uz amatu Rudbāržu pakalpojumu pārvaldes vadītājs/a.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība;
- pieredze projektu vadībā un budžeta veidošanā;
- pieredze saimniecisku darbu organizēšanā un veikšanā;
- pārzināt reglamentējošos normatīvos aktus;
- autovadītāja apliecība;
- labas datorprasmes un mūsdienīgu sakaru līdzekļu izmantošana;
- precizitāte, godīgums un augsta atbildības sajūta;
- komunikācijas prasmes.
Mēs Jums piedāvājam:
- patstāvīgu, atbildīgu un dinamisku darbu,
- mūsdienīgus darba apstākļus,
- stabilu atalgojumu (789,00 EUR mēnešalga) un sociālās garantijas.
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- pieteikuma vēstule;
- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV);
- izglītību un citu kompetences apliecinošu dokumentu kopijas.
Pretendentiem pieteikties līdz š.g. 11. oktobrim (ieskaitot), sūtot nolikumā norādītos dokumentus: Raiņa ielā 11, Skrundā, Skrundas novadā, LV-3326, vai uz e-pastu: dome@skrunda.lv ar norādi “Rudbāržu pakalpojumu pārvaldes vadītājs”.
Sīkāka informācija pa tālruņiem: 26668902, 63350451 (Inga).