
Skrundas novada pašvaldība izsludina pieteikšanos uz amatu: Attīstības nodaļas vadītājs/a.
Galvenie darba pienākumi:
- Plānot, organizēt, vadīt pašvaldības struktūrvienības - attīstības nodaļas darbu,
- aktualizēt Skrundas novada attīstības plānošanas dokumentus, koordinēt to īstenošanu un veikt tālāku attīstības plānošanu;
- plānot, izstrādāt un nodrošināt kvalitatīvu investīciju projektu realizācijas procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām (t.sk. valsts budžeta, Eiropas Savienības struktūrfondu, kā arī citu finansēšanas avotu (fondu) līdzekļiem);
- sekot līdzi ES fondu, valsts un privāto investīciju piesaistīšanas iespējām,
- nodrošināt nepieciešamo dokumentu sagatavošanu un nodrošināt sadarbību ar attiecīgajām institūcijām jaunu investīciju projektu realizēšanā,
- nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei.
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība,
- praktiskā darba pieredze dažādu projektu sastādīšanā, organizēšanā un realizēšanā,
- vēlama pieredze vadošā amatā,
- prasme komunicēt un sadarboties ar partneriem,
- mērķtiecīgums, spēja darboties komandā, plānot un organizēt savu darbu, augsta atbildības sajūta, vēlme uzņemties iniciatīvu,
- izpratne par budžeta veidošanu,
- prasme strādāt ar mūsdienu sakaru un informācijas līdzekļiem,
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Mēs Jums piedāvājam:
- patstāvīgu, atbildīgu un dinamisku darbu,
- mūsdienīgus darba apstākļus,
- stabilu atalgojumu (1148,00 EUR mēnesī BRUTO amata mēnešalga) un citas sociālās garantijas.
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule,
- CV;
- izglītības dokumentu kopijas, papildu apmācību apliecinošu dokumentu kopijas (ja tādas ir).
Pretendentiem pieteikties līdz š.g. 4. decembrim (ieskaitot), sūtot nolikumā norādītos dokumentus: Raiņa ielā 11, Skrundā, Skrundas novadā, LV-3326 vai uz e-pastu: dome@skrunda.lv .
Sīkāka informācija pa tālruni: 26668902, 63350451 (Inga).